miercuri, 8 aprilie 2009

La MuLtI aNi CoLeGuTzA mEa RoXy

La multi ani colegutza mea frumoasa...Mi-ar fi placut sa iti pot spune primul la multi ani dar nu s-a putut.
Pentru cei ce nu stiu,astazi,cea mai frumoasa faptura de pe planeta,a mai imbatranit cu un an,a facut si ea 15 ani.Eu unu m-am simtit super naspa cand am implinit stiind ca sunt cel mai batran din scoala...bine...eu si inca in coleg cristi care s-a nascut in aceeasi zi cu mine.
Iti mai spun inca o data la multi ani colegutza mea si sper sa ramai asa pentru totdeauna,sa nu te schimbi niciodata!!!

3 comentarii:

Unknown spunea...

La MuLtZi AnI!!!!!!! ji din partea mea:*:*:*:*:*:D

RoOxY spunea...

Mersy mult de tot si ai dreptate...nu e cine stie ce sa implinesti 15 ani! Pentru mine a fost o zi ca oricare alta ! :)

sorynel spunea...

La MuLtI AnI PySy

Trimiteți un comentariu

Template by:
Free Blog Templates